joi, 21 ianuarie 2010


Te vad hoinarind prin troienele de zapada. Picioarele iti erau inghetate, buzele iti erau vinete.. Strigi dupa mine, dar eu nu pot ajunge la tine.
Distanta prea mare..care cu fiecare clipit parca ne indeparta mult mai mult.
Te simteam cu respiri.. dar nu iti puteam prinde mana.
Ma simteam ca un fulg care odata lipit de pielea ta,se topea usor incalzit de caldura ta..
Ma simteam ca un suras gingas ascuns usor in falcutele tale..
Ma simteam ca o lacrima ce iti strabatea obrazul..
Eu eram vantul.. te facea sa tresari cand iti mangaia obrazul.
Eu sunt piatra pe care ai calcat.. si care ti-a pastrat mersul.
Eu sunt oglinda in care te uiti in fiecare dimineata.. deoarece am in mine mereu chipul tau natural si angelic.
Eu sunt fata care te iubeste.. sunt fata care ar face orice sa fie cu tine..
Sunt fata care ar da orice sa fie aproape de tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu