duminică, 31 ianuarie 2010


Suntem iar.. iar departe, inimile noastre isi continua bataia departe una de cealalta..
Suntem straine una de cealalta, ne indepartam tot mai mult pe zii ce trece.. si tot asa ma indrept spre drumul numit "agonie dispret si disperare"
Caci fara tine.. fara aceea inima care batea in ritm cu a mea.. fara aceea inima eu nu ma pot numi "eu".
Si totusi! Nu conteaza.. am mintit, am mintit de multe ori.. si eu dar si tu!
Nu ne-am respectat.. nu ne-am iubit indeajuns..
Dar totusi! Totusi de ce ma gandesc la tine?!
De ce nu mi te pot scoate din suflet!?
Nenorocita de inima care lupta impotriva mea.. nenorocita de inima care imi subestimeaza ratiunea!
Si de ce acum? De ce acum?De ce m-ai lovit al dracului de tare?
25.. numarul meu cu ghinion.. 25, numar care nu vreau sa il mai socotesc vreodata.
Si nu simt decat regret... regret ca iubesc?! DA! regretul ca in urma ta ai lasat un drum inchis.. ai lasat doar ceata si fum.. in care ma voi inneca curand.
Actionez ca o surdo-muta! Nu vad.. nu aud nimic, toate sunt pe dos..
Cosmar.
Oare se va termina odata?
Daca tot pleci.. pleaca dracu` si lasa-mi inima deschisa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu