marți, 19 ianuarie 2010

She`s my supergirl.



Pielea ei in contrast cu zapada.. eram noi doua impinse de ganduri aruncate la repezeala intr-un parc.. stateam lungite pe zapada .. ne intaream orizontul.

Eu: Ma mai iubesti..?
Ea: Ce e cu intrebarea asta? Normal ca te iubesc.. Esti totul pentru mine!
Eu: Observ ceva in ochii tai.. observ un cuvant nerostit, o flacara in toiul iernii.. si desi este atat de frig..tu fierbi pe dinauntru, spune`mi iubito.. ce te framanta?
Ea: Nu este nimic.. sunt doar fericita ca esti aici cu mine, ca te tin strans de mana..ca iti pot savura buzele si pielea..

O liniste infernala se lasase intre noi.. simteam ca ceva nu era in regula, era ca un basm.. totul alb..parea rai, dar era doar..iarna.
Te priveam din nou.. ochii tai imi zambeau, mana ta o tinea strans pe a mea.. ma tineai strans la pieptul tau.. ma simteam ca intr-o zii torida de vara.

Ea: Iubito..
Eu: Da?
Ea: Te iubesc.. as vrea sa imortalizez acest moment..asa vrea sa simt cum fulgi se opresc din acest joc infernal .. as vrea sa simt cum se incremeneste timpul.. si noi doua sa fim aici.. pentru todeauna. Sa nu mai existe timp,sa nu mai existe lume.. sa fim doar noi.
Eu: Un vis.. Vis care il vom implini, iti promit.. nimeni si nimic nu te poate lua de langa mine.
Ea: Ador mirosul pielii tale.
Eu: Pielea mea..? A ce miroase?
Ea: Miroase a tine.. mirosul tau care l-as putea simti de la kilometri distanta.. Acel miros care imi ravaseste gandurile.. ma face sa imi pierd ratiunea.
Eu: Te simt tematoare.. nu o sa ma pierzi.. si nici eu pe tine, te iubesc.. esti prima perosana careia ii spun asta.. sincer.
Ea: Stiu.. si eu te iubesc enorm.

Apoi ne-am cufundat din nou in starea noastra de visare.. fulgi de nea se asezau cuminti pe formele trupurilor noastre care erau lipte unul de celalalt.. se confundau.. eram din doua una, o fiinta puternica.. si iubitoare de sine.. caci aceea sine, reprezenta jumatatea fiecareia..


Penru ea.. As face orice, as innota o mare de zapada, as bate mii de kilometri, as arunca in urma orice.. doar pentru ea. pentru ca este a mea.. si ce-i al meu e pus deoparte..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu