duminică, 3 ianuarie 2010

Fara titlu..




Iubire,intensitate maxima,sentimente din ce in ce mai proeminente..
Te iubeam..
DA, chiar te iubeam.
Dar totul s-a schimbat.. eram noi, in aceea camera..
Imi varsam lacrimile, imi eliberam sentimentele..
Pentru ca in aceea dimineata,am reusit sa te arunc din mine, am aruncat to ce simteam pentru tine..
Sufletul nu imi plangea de durere... imi plangea din cauza goliciuni.
Caci.. in aceea dimineata, am reusit in sfarsit sa-ti dau drumul..
Si NU, nu plangeam de fericire.. o sa ma judeci gresit.
Plangeam ca.. plangeam ca eram eu.. eu singura, singura .. fara sentimente.. doar eu de data asta.
Am inteles ca nu te maipot iubii, ca nu te mai pot privii in ochii.. sentimentele acelea patrunzatoare si chinuitoare cateodata.. au disparut lasand in urma un loc gol..
Amintirile au ramas totusi prezente.. dar nu mai cantaresc nimic pentru mine.
Ai ramas totusi tu..
Acel suflet strain si gol.. care eu l-am iubit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu