sâmbătă, 2 ianuarie 2010

je suis alle dormir,car certains reves ..


Si imi caut prin vise.. imi caut orizontul pierdut de tine,aproape ca mi-am uitat dimineata petrecuta in curte.. ora 5, cafea amara.. imbibata in zat.
Imi aluneca usor pe gat.. fiint calda si parca totusi rece.
M-am prefacut ca dorm.. si nu am reusit.
Am adormit rapid..uitand ca nu aveam voie. que error..
Zburam din vis in vis.
Demoni cu masti negre imi incetosau privirea, imi intideau mainile incretite si inghetate in sange.. imi admirau chipul speriat si ma devorau din privirii.
Ii implorau sa mi te aduca, sa te ademeneasca din nou la mine, sa iti umple capul cu baliverne...sa iti picure dorul meu in vene.
Imi rosteau cuvinte greu de inteles, intr-o limba cunoscuta doar de ei.. apoi lasandu-ma singura ma ademenesc intr-un loc imaginar.
Sunt eu.. singura nebuna indragostita, intr-un camp cu maci.. cu gandul la tine.. zburand chiar daca promisesem ca nu va fii asa.
Chipul imi era imbrobodat cu amintirea ta.. nu imi dadea pace, imi rascolea firea..imi dezamagea existenta.
Imi picuram lent vocea ta in minte.. imi daruiam imagini vechi cu tine..
Te tineam apoi in brate.. iti sarutam gatul, te strangeam de mana si iti povestea, ce dor mi-a fost..
Apoi ti-am sarutat usor buzele carnoase.. te-am mangaiat parul ravasit.. te-am sarutat fruntea.
Minute petrecute in vis.. cu tine. Erai tu.. si eu, vesnici calatori in mintea mea, ne simteam liberi si indrgostiti..
Apoi.. sunetul ceasului desteptator m-a alungat din bratele tale, Romeo si Julieta erau nevoiti sa mai astepte o zii pentru a se reintalni din nou la noapte..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu