miercuri, 23 septembrie 2009

Tu.. ai plutit vreodata?


Si acum sunt pe un nor. 

Si te vad pe tineeee, te vad cum te uiti la mine :) , si imi faci cu mana, ma saluti..te salut si eu pe tine. Iti trimit un zbor un sarut.. iar tu il primesti.

Imi deschid aripile. Zbor pe alt nor.. de acolo nu te mai vad... dar nu conteaza te-am vazut o data.

 imi intind aripile.. sunt obosita.. dar zbor din nou..

Si zbooor.. si zboorr... si plutesc deasupra norilor.. acum sunt eu.. adevarata eu.

Ma simt libera.. ma simt fericita.. aceea fericire care imi promite ca nu ma va lasa niciodata.. 

E o inchipuire? sau chiar zbor?

Nu.. eu chiar zbor.. si nu visez..

Stiu ca este adevarat.. seara am gasit o pana sub perna, unica mea dovada.. unicul lucru care ma face sa dorm seara. Stiu ca atunci cand voi adormi.. Voi avea iar aripi.. si iti voi trimite iar saruturi din zbor. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu