miercuri, 23 septembrie 2009

Rutina.


Dimineata.. o dimineata urata pentru mine. Este 6:00 .. ma trezesc, ma apropii de oglinda.. imi zaresc privirea obosita si cearcanele tot mai adancite parca pe zii ce trece.. iar nu am putut sa dorm.. am avut in minte cuvintele acelea toata noaptea.. 

Fac un dus rece.. imi usuc parul, apoi il aranjez. Acelas gloss care si el este rece.. parca incearca sa se deslipeasca de buzele mele pline de ura.. acele buze care vor sa te simta din nou.. 

Dar nu.. au promis ca nu vor mai face asta.. au promis ca vor da uitarii acea piele fina.. si acele buze care imi improspatau viata.. 

Ma imbrac.. aleg aceea bluza alba.. aceea bluza care tie iti placea asa de mult.. 

Aleg parfumul primit de la tine.. parfumul aceala.. care pare ca miroase a tine..

Cand am simtit mirosul... 

Mam aruncat in pat.. strangeam bluza in brate si spuneam.. "tu esti?"

Dar nu.. nu erai tu.

Degeaba ma amageam.. tu nu vei mai fii aici.. si nici nu ai de gand.

Am ramas tot eu.. aceiasi perosana insensibila.. aceiasi fata cu sufletul gol.. suflet in care am decat o gaura.. care e infinita.. fara capat.

Nu te voi uita. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu