miercuri, 23 septembrie 2009

Prietenie falsa?


Oare? sau e doar in imaginatia mea? 

Poate ca exagerez..sau poate nu..

E ceva ca nu pot descrie.. o dezamagire imensa care nu se poate exprima nici printr-un tipat..

Cel mai urat lucru este sa simti ca ai investit sentimente aiurea, sa stimti ca acel/aceea "prieten/a" te fac sa te simti rau.. chiar daca trebuiau sa faca exact contrariul.

si mi-am spus:

"ce rost are? nu e prietena/prietenul meu.. nu mai este.. nu merita, pentru el/ea am fost o prietena de consumatie.. cand am "expirat" m-a aruncat.."

Stii ce? 

aveam dreptate!

si te-am uitat. 

acum stiu.. stiu cine imi sunt adevaratii prieteni, si JUR ca voi fii mereu acolo cand ei vor avea nevoie de mine :) si voi fii aceea mana care te ajuta sa te ridici de jos.. 

sunt genul de persoana care pretuieste ORICE prietenie.. fie de scurta sau lunga durata.. si pun la suflet orice. 

uneori.. mai primesc si tepe.

e normal nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu