sâmbătă, 12 februarie 2011

No more.


Te ador cum stiu eu.
Te ador atunci cand ti-e greu si nu sti cum sa scapi.
Te ador cand stai in fata mea, te uiti in ochi mei si nu sti ce sa-mi spui.
Te ador atunci cand imi iei mana si incerci sa ma imbratisezi dar ai totusi o retinere.
Te ador pentru mersul,parul,ochii,vocea,buzele,tenul,mainile,genele,sani tai.
Te ador pentru ca esti ipocrita.
Te ador pentru ca nu vreau sa ma schimb.
Te ador pentru ca esti singura persoana care ma asteptam sa o ador.
Si te urasc pentru toate astea..nu sti.
Te urasc ca-mi dai feedback de fiecare data cand nu trebuie.
Te urasc pentru ca te compar cu toate din jurul meu.
Te urasc pentru alegerile mele si ale tale.
Te urasc pentru cuvintele frumoasa atat de folositoare mie.
Te urasc faptul pentru ca ma saruti atunci cand nu mai vreau nimic, si ma schimbi.
Te urasc pentru ca ti-e frica.
Te urasc pentru ca numai eu te pot ura.
Te urasc pentru vorbele tale, care m-ai invatat sa ti le intorc.
Te urasc pentru ca mereu cand vreau sa o fac, dar acelas zaharel ma hipnotizeaza inapoi.
Si nu stiu daca te urasc din prea multa iubire sau prea multa frustrare, si nu stiu nici daca te ador din prea multa afectiune sau prea multa dorinta.
Dar am sa plec, si nu din prea multa iubire sau prea multa ura.
Am sa plec sa te las singura.
Am sa plec ca sa poti sa-ti decizi singura calea,aia care nu va fi la fel de buna fara mine.
Am sa plec sa te fac sa suferi din prea multa iubire, si cand o sa intorci spatele pe strada o sa ma vezi fugind de tine.
Am sa plec ca asta am stiut mereu, fug si ma ascund de sentimente prea puternice care nu sunt facute poate pentru mine.
Vreau sa fi a mea, vreau sa te fac sa radiezi, sa fi fericita.. dar din prea multe sentimente, nu cred ca pot sa fac asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu