sâmbătă, 5 februarie 2011

Cosmar sau..semn?


O sa va povestesc cateva din visele mele, desi probabil o sa vi se pare complet..creepy, sa va tineti tare.

Toata actiunea s-a petrecut la mine in camera in prima faza a visului, stateam linistita la calculator, iar mama si sora mea au intrat la mine in camera. Mama avea in mana doua pisici (lucru imposibil, deoarece mama are o fobie inexplicabila cu pisicile, lesina daca are una langa ea). Ea si Denisa, sora mea imi explicau ca mi-au adus doua pisici sa-mi tina de urat atunci cand sunt singura. Zis si facut, mi-am luat pisicile si ma pregateam sa ma duc la somn. Mama si tata stateau in fata usi si asteptau ca eu sa inchid usa (lucru care se intampla frecvent in viata reala, mama asteapta sa-mi incui usa la casa..eu nu locuiesc cu ei in acelas imobil). Ma uitam la ei printr-o usa transprenta si le spuneam "Este un vis,nu-i asa? Voi nu mi-ati fi luat niste pisici" Apoi un zambet diabolic s-a ivit pe fata amandurora. M-am speriat si m-am bagat in pat impreuna cu cele doua pisici. Zis si facut.. liniste totala, pana m-am apucat sa-mi pup una dintre pisici pe frunte, aceasta transformandu-se intr-un demon. Apoi m-am trezit.
Asta fiind prima parte a visului, m-am trezit speriata si am adormit la loc.. fara sa ma gandesc ca a doua urma sa apara. :))
Se facea ca eram intr-un mijloc de transport in comun, mai precis in autobuzul 232, care il iau in fiecare zi in drum spre cursuri. Stateam pe niste scaune face2face, eu si colegul meu (cu care in viata reala eram certata) apoi, din senin m-am trezit cu o gheara pe spate, infiorator. M-am trezit si atunci speriata..dar am adormit la loc.
Eram in patul meu, dar nu singura.. era langa mine un barbat cu voce groasa, mi-am dat seama imediat cine era.. mi-am facut cruce cu limba in vis si speram sa ma trezeasca cineva imediat, asa ca dintr-o data.. in vis mi-a sunat telefonul care il tin intotdeauna langa perna, era iubita mea pe timpul acela.. Cu ajutorul "telefonului din vis" , m-am trezit. Apoi mi-am sunat disperata iubita sa-i povestesc ce cosmaruri am avut.


Al doilea vis, este unul din cele mai ciudate de pana acum...intr-o seara obisnuita, m-am intors acasadupa o iesire cu fetele, epuizata m-am pus in pat cu gandul sa ma linistesc putin.
Era perioada cu ninsorile abundente si mi se tot intrerupea curentul in fiecare seara.
Am adormit, si am visat ca m-am trezit la mine in pat, cu lumina stinsa si curentul intrerupt, iar din celalta parte a camerei se auzea un suflu si un rasuflu foarte adanc. Am luat telefonul de sub perne (acolo mi-l tin mereu cand dorm) si am incercat sa o sun pe mama, dar ea nu-mi raspundea... m-am ridicat din pat si am incercat sa fug pe usa, usa era incuiata si colac peste pupaza, ma prinsese si de picior creatura aceea..
Apoi m-am trezit. Adormisem cu lumina aprinsa,dar in camera era intuneric. Nu m-am panicat, am incercat sa aprind lumina ( intrerupatorul este exact la capul patului) lumina era intrerupta, atunci am avut cea mai terifianta stare de panica din viata mea, nu stiu cum am pus mana pe telefon sa o sun pe mama..cert este ca plangeam si o imploram sa vina sa ma scoata din camera. Ea era la magazin, a venit speriata acasa si m-a luat in brate crezand ca am patit ceva. :))

Al treilea vis destul de creepy dupa acesta, care mi-a lasat semne de intrebare si in ziua de astazi...
Eram la mine in camera cu prietenele mele foarte apropiate, probam o rochie de mireasca alba cu rosu, care nu-mi placea de nici o culoare.. apoi am probat multe alte rochii si nu ma multumeam cu nici una. Eram suparata si indignata ca nu reuseam sa-mi gasesc o rochie frumoasa.
Se spune ca nu e bine sa te visezi mireasca, de mica tot aud aceste superstitii..cum ca visele ar fi semn bun sau dupa caz rau. De exemplu, un vis care m-a speriat din nou foarte tare.. bine ca nu a fost al meu.
Era vreo 12 noaptea cand ma trezesc cu un telefon disperat de la matusa mea, care m-a sunat sa ma verifice daca sunt ok, aproape plangea si era foarte speriata.
Am calmat-o iar a doua zi am chemat-o la mine la o cafea sa-mi povesteasca cum m-a visat.
Se facea ca eram la o petrecere de familie, iar toata lumea dansa pe cupluri, bunicul cu bunica, mama cu tata. Vii intr-un colt iar mortii intr-un colt. Doi prieteni de familie sot si sotie care au murit acum cativa ani intr-un accident de masina, un prieten din copilaria matusii care a murit acum multi ani in urma... si nu in ultimul rand eu, care dansam in coltul mortilor si ii aveam in stanga si-n dreapta pe cei doi unchi ai matusii, care au murit acum o luna unul dupa altul la interval de cateva zile.. Straniu nu?


Au trecut cateva saptamani, nimic interesant, niciun eveniment care sa-mi dea de banuit..asta pana la urmatorul vis.
Eram eu cu matusa mea si prietena cea mai buna, Iuli. Ne intreptam spre statia de autobuz, nu stiam sigur in ce parte o luam. Ne-am urcat intr-o masina. Tin minte ca era un RATB vechi, si anume 246,parca.
Nu stiu cum s-a intamplat,dar acel 246, ne-a intors cu vreo 5 ani in timp, lasandu-ne in zona Foisorului de Foc, care in visul meu era un fel de Piata Unirii, un fel de centru.
Am coborat, si ne-am intreptat inspre Foisor,observand-o pe mama mea..care intra cu niste platouri inauntrul Foisorului.
Am urmat-o fara ca ea sa ne vada, era ca si cum oameni nu se observau.
La aceea petrecere, era iubirea vietii mele. O fata care atunci cand m-am trezit nu am reusit sa-i disting trasaturile..nu-mi aduceam aminte nimic decat ca avea parul lung, saten, era mica de inaltima si ft slabuta.
Am chemat-o inafara Foisorului, eu stiam ca in prezentul meu, avusesem o relatie de cativa ani cu aceea fata, relatie care urma sa se sfarseasca urat din cauza unor prostii facute de mine. O rugam in vis ca orice s-ar intampla sa ma ierte, si sa nu renunte la mine. Iar aceasta se uita sceptica dar parca ma intelegea...
Apoi ne-am uitat la ceas, si am plecat de langa ea, in 10 minute trebuia sa prindem masina care ne ducea inapoi in timpurile noastre, daca nu..ramaneam blocate.
Alergam printre intersectii.. pana intr-un final in care am reusit sa prindem masina.
Apoi m-am trezit. Ma intreb... oare daca nu reuseam sa o prindem,ce se intampla?



Uneori oameni inteleg diverse lucruri din visele lor, mie mi se par adevarate semne, si consider ca intr-o zi mi se vor adeveri toate...ca si pana acum. Nici un vis nu a trecut prin somnul meu fara a se face simtit in viata de zi cu zi..
Iar in cazul cosmarurilor, trebuie sa inveti sa le controlezi, sa fi constienta ca acesta este un cosmar si ca tu dormi, sa iti precizezi asta in vis.. si asa nimic rau nu ti se va intampla.
Bineinteles, lucrurile rele se pot intampla si daca noi ne spunem de o mie de ori inainte sa adormim ca nu este real..dar, cel mai usor,este sa crezi in Dumnezeu si totul va fi bine.
Bafta la ce visati.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu