marți, 15 februarie 2011

Azi 15 pentru NOI, maine 16 pentru MINE dar de 15 ori mai multe regrete pentru TINE..

Am satisfactia ca nu ti-am gresit cu nimic, desi au fost momente grele am invatat sa te apreciez si sa-ti fiu alaturi. Asta e inca o scrisoare catre tine..desi imi promisesem ca nu-ti mai scriu.
Dar cum sa n-o fac? Cand noi comunicam doar prin asta, si ne expunem miile de sentimente prin randuri.
Mi-ai dovedit ca-ti este greu, ca regreti, ca nu esti fericita. Atunci ce mai astepti?
Ultima data cand te-am vazut, erau multe lucuri schimbate la tine.. nu mai erai tu, aceea fata care ma incarca cu fericire. Erai suparata, iti puteam smulge cate-un zambet doar cand te strangeam in brate sau iti incalzeam mana.
Te vedeam cum te plimbi prin multimea din club, dar in acelas timp iti observam ochii parca mai pierduti ca niciodata.
Te cautam cu privirea prin multitudinea de persoane, dar te-am recunoscut din prima chiar si prin aceea aglomeratie insuportabila.
Cum sa nu te recunosc? Cand ma indragosteam de fiecare pas care-l faceai.
TU, aceea tipa..
Imi pare rau ca esti nelinistita si suparata, nu asa imi doream sa fi.
Aveam ambitia sa te faci sa zambesti in fiecare zi.. de dimineata pana seara, si sa stam cu gandul una la alta tot 8 ore din 9, asa cum obisnuiam..iar in somn..sa ne intalnim ca de fiecare data.
Iti spun sincer, ca aseara te-am visat.
Aveam o intrare secreta spre noi, desi nu eram sigura, am pasit catre ea.. te-am gasit pe tine, la tot aceiasi masa din spatele cafenelei,retrasa..
Stateai singura cu aceiasi bere care ti-o comandai de obicei.. erai suparata si observam cum dispari usor.
Dar am alergat la tine, te-am luat in brate si ti-ai revenit.. oare poate fi vreun semn?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu