vineri, 24 iunie 2011

Doamna mea,


Sunt plecata de o saptamana in delegatie. Mi-e dor de casa mi-e dor de tine mai ales.
Astazi vin acasa, imi lipseste femeia ce mi-a inflorit zambetul pe fata.
Imi fac bagajul, il ravasesc si indes in geanta tot ce-mi pica in mana, ma imbrac rapid cu ce nimeresc, ma urc in masina parca nebuna de dor.
Tot drumul ascult melodiile noastre, ma gandesc la tine si abia astept momentul cand te voi gasi acasa la fel de frumoasa precum te-am lasat.
Te sun si-ti zic: "Iarta-ma iubire, astazi nu pot ajunge,a intervenit o problema si nu stiu sigur cand voi ajunge..dar tu asteapta-ma."
Trista mi-a raspuns: "Te astept acasa orice ar fi dragoste, ma vei gasi cu bratele deschise pregatite sa te cuprinda."
Trec ore peste ore, un drum infernal, timp in care aveam chipul tau in gand si asta ma facea sa apas pedala de acceleratie.
Intr-un final ajung in fata mici noastre casute, luminile erau stinse doar cea din camera noastra putin palita. Las bagajele in masina si plec grabita inspre tine.
Deschid usa usor, pentru a nu auzi ca m-am intors, aveam in buzunar un cadou frumos care urma sa ti-l daruiesc.
Tu parca presimteai ca voi veni, lumanarile erau aprinse in tot holul, iar parfumul tau se simtea de la intrarea in casa.
Intru in camera nerabdatoare, tu adormisei ca un ingeras cu parul ravasit pe perna din satin, te descopar de ceartceaf sa vad cat de frumoasa esti,imbracata in lenjerie din dantela neagra, asa cum stiai ca-mi place.
Tresari usor, apoi imi sari in brate.
"Mi-ai lipsit, abia asteptam sa-ti simt pielea." , imi spune ea.
"Esti cea mai frumoasa, nu puteam sta mai multe zile fara zambetul tau, sti bine ca oriunde-as fi te port cu mine-n gand." , ii raspund eu apoi.
Apoi a urmat o imbratisare lunga si ne unim intr-un sarut dulce, asa cum esti tu intotdeauna.
"Te iubesc!" s-a rostit simultan printre buzele noastre.
Am facut dragoste pana in zori, nebune de dor, ne-am simtit pielea pe piele, de atunci i-am promis ca nu voi mai pleca niciodata fara ea.
Viata fara ea ar fi un calvar, greu de imaginat, nu poti trai fara un inger care iti lumineaza calea si iti umple inima de fericire si iubire.

Un comentariu:

  1. foarte frumos,romantic,plin de romantis,naturalete,ma bucur ca mai exista si iubiri adevarate,felicitari!!!

    RăspundețiȘtergere