luni, 6 iunie 2011

:)

Nu am mai fost de mult atat de vulnerabila, e din vina ta..
Si poate va fi nevoie sa trec prin iad sa ajung iar la mine,
Si desi e frumos in 2..mai e pana atunci.
Cu timpul, daca cineva ma va intreba cum te cheama..
Eu ii voi spune cate gene ai.
Si cate gene aveam eu inainte sa te cunosc, si cate au pierdut din cauza ta.
Am impresia uneori ca vorbesc prea mult, uneori am impresia ca nu pot scoate nici o litera.
Nu am vrut niciodata sa te ranesc, dar pot spune ca am invatat aman2 din priviri si momente impartite gresit.
Am gresit, si-mi pare rau. Desi mi-ai oferit totul, sunt persoana aia nebuna care te iubeste desi iti greseste.
Cred ca, Karma se intoarce acum, caci eu sunt ceea ranita.
Ma urasc ca te-am lasat singura, cu noptile nedormite si perna strivita in bratele tale, asteptandu-ma..dar eu nu mai veneam.
Promit. PROMIT, ca nu o sa-ti mai fac asa ceva..ma simt rau ca increderea noaptea s-a dus dracu`.
Ti-o pot aduce inapoi, doar lasa-ma sa incerc.

Im NOT a saint no not at all, but what I did it wasn't cool..
But I swear that I'll never do that again to you!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu