joi, 21 aprilie 2011

When is you and me.

Pentru ca atunci cand imi esti aproape,nu am motive sa nu vad un nou inceput, un inceput din-ala plin de bucurii si sentimente sincere.
Ti-am dedicat multe melodii, in care am incercat sa-ti explic cat de mult te iubesc..si cat de mult insemni pentru mine.
Da-ti seama..
Cum as putea sa nu te iubesc daca nu te sarutam cu acei ochi inchisi?
Daca nu te strangeam in brate in fiecare dimineata cand ma trezeam si scalceam din dinti stiind ca ma voi trezi si voi pleca.
Daca nu intorceam capul in jos cand simteam ca imi va fi dor si ca voi plange, si incercam sa-mi ascund sentimentele pentru a te incuraja pe tine sa fi puternica.
Cum puteam sa nu te iubesc cand ai aparut in viata mea ca un rasarit frumos cu liniute portocalii si roz?
Cand vreau sa opresc timpul asta nenorocit de fiecare data cand esti cu mine.
Cand pun atata suflet in relatia noastra, si de fiecare data cand facem dragoste simt cum devenim una.
Cand ma consum la fiecare chichitsa sau chestie care ne poate perturba relatia?
Si am incredere in tine! Si stiu ca daca ai fi alt gen mi-ai face multe,dar nu si tu.
Cand nu pot intoarce capul pe strada dupa niciuna,nu ma intereseaza nu vad nu le aud .. nu le simt.
Cand compar toate gesturile din jurul meu cu ale tale.
Cand mi-e dor de tine si ma arunc in pat de nebuna, imi pun perna pe fata si-mi imaginez ca esti inca in patul meu.
Cand mor de dragul tau si-ti cuprind fata intre palme si te sarut.
Cand facem dragoste si iti simt fiecare particica cum vibreaza sub mine.
Cand vorbim la telefon si-mi vine sa urlu cat de draga imi esti si cat imi este de dor sa-ti simt pielea peste a mea, si sa te rasfat.. sa te ciufulesc si mototolesc intruna.
Cand mi-e dor sa-mi plimb degetele pe spatele tau si sa te infiori, sau sa ma joc in parul tau ala moale...care-mi pica dintre degete.
Cand adorm in fiecare noapte cu gandul la tine si nu mi te pot scoate din cap orice as face, si te visez asa cum nu am visat pe nimeni.
Cand ma omori cu privirea ta de oriunde ar veni, chit ca esti langa mine sau in spatele pc-ului tau la nenorocitul ala de web...
Cand injur km ce ne despart si imi doresc sa se futa odata sa nu ne mai desparta nimic..
Cand mi-am bagat p* in toate "educatele" din viata mea cu vorbele lor de c* care au incercat sa ne desparta, renuntand asa la prietene si prietenii care poate ma futeau pe la spate.
Canda ls in urma orice sentimente, nu am nevoie de ele.
Am nevoie de tine, de tine si de mine. De noi doua impreuna.
Pentru ca doar tu ma completezi,tu imi umpli golul ala imens din suflet, tu cu zambetul tau de copil nemuritor, si cu gesturile tale care-mi pipereaza viata dar in acelas timp mi-o si indulcesc.
Pentru ca nu pot sa cad...cand te tin pe tine de mana.


Ai incredere, caci ce-i facut din noi nu piere, si orice clipa fara tine un chin.. orice noapte fara tine e un cosmar, orice lacrima care tu ai varsat-o a fost ca un ocean pentru mine..orice zambet care tu mi l-ai dat a fost rasaritul si apusul pentru toti ani mei care vor urma de acum incolo. Orice metru sau km ce ne desparte acuma.. vor insemna viitorul nostru impreuna.
Vor imsemna dimintile in care ne vom trezi una langa alta, dezbrcate.. piele pe piele, si ne vom pregati impreuna cafeaua, te voi ajuta sa te imbraci si vom fi impreuna toata ziua.
Nimeni si nimic nu ne va desparti, eu asta iti jur.. si sti bine ca nu o fac de obicei.

Un comentariu:

  1. Si eu ma jur ca-mi place :) Si nu o fac de obicei ! Iubirea sa va imbratiseze si dincolo de viata

    RăspundețiȘtergere