vineri, 22 aprilie 2011

Heartbeat.

Cum sa-ti zic de-o mie de ori pe zi cat de mult te iubesc? Ca nu mai imi gasesc cuvintele, cand strig in gura mare ca imi este dor de tine si repet acel "mult" dupa cuvintele alea speciale.
Si te caut prin patul asta gol fara tine, rascolesc toate asternuturile doar ca sa te gasesc pe tine. Am vise care nimeni nu mi le poate lua, din momentul in care pun capul pe perna tu ma domini,si iti simti respiratia aproape de mine ca si cum ai fi in jurul meu si nu sti cum sa ma cuprinzi mai bine.
Te misti usor cu trupul tau firav si gingas langa al meu, si te simt cum ma vrei at mai aproape de tine, iti simt fiecare vibratie a corpului si fiecare coarda necontrolata din respiratia ta.
Nu iti poti controla miscarile, ca o scolarita.. la inceput de drum dar totusi sigura de ea.
Apoi prind atitudine si te strang tare in bratele mele, te strecor sub mine si te inghesui in perna cu o mie de saruturi pline de dragoste care iti infioara tot corpul, imi plimb mainile pe abdomenul tau facut parca special pentru mine.
Iti simt apoi fiecare particica cum ti se infioara cand imi strecor mana pe spatele tau care se arcuieste la cea mai mica atingere.
Lumina difuza ce patrundea de afara ne facea sa parem doua umbre, care si-au gasit locul in noapte intr-un pat ravasit care ne astepta sa ne jucam in el.
Punem pasiunea in tot ce facem, iubim ce facem, ne iubim reciproc. Emanam energie impreuna, dar ne gandim fiecare gest.
De fiecare data cand ne simtim pielea difuzandu-se una cu alta, ne implinim si devenim una.
Dar..una suntem mereu, chit ca ne despart sutele de km, inimile noastre sunt aproape mereu si ard de nerabdare sa se intalneasca, iar atunci cand o fac se simt in largul lor, radiaza de fericire si implinire.
Locul tau este langa mine, locul meu este langa tine. Nimic mai mult, nimic mai putin. Te iubesc, ma faci fericita..acelas lucru il pot spune ca-l fac si eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu