marți, 29 decembrie 2009


Vis... Vis sfaramat in doua de mine..de tine? am uitat serile cand asteptam cu nerabdare raspunsul tau, sau.. poate nu am uitat. Nu am uitat fericirea de care m-am ferit dese ori..
Plans... Plangeam pentru ca te iubeam.. tu - centrul universului meu .. tu ..tu vei ramane.
Speranta... Primul zambet nu o sa ti-l uit..nu vreau sa il uit. Eal mi-a reintinerit sentimentele mi-a aratat calea de intoarcere..
Suras... Trait pe ascuns aruncat intr-o foaie velina plina cu sentimente.. biletele scrise la repezeala..bucati din suflet frumoase si impietrite in gandul meu neiv..
Surprize... Neplacute uneori.. asa e baby? nu ne gandeam la ce va urma.. sfarsitul l-am scris in minte nu pe foaia de hartie..
Regret... Mai sunt? da! o sa le port in suflet prezent pana in ultima particica de viata din mine.. prefata unui nou inceput..sfarsitul sfarsitului..sfarsitul meu
Amintire.. Atat a ramas.. chipul tau senin intiparit in mintea mea. Atat...
Ai ramas.. Persoana care imi cunoaste adevaratul "eu" amintirea care va reusi mereu sa imi dea aripi cand ma ridic..

NIMIC NU E MAI FRUMOS DECAT SA VISEZI O IUBIRE.. ATAT.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu