marți, 29 decembrie 2009


Nu o sa-ti pot scrie rima.. sau cuvi­nte fabuloase

Vreau doar sa stii ca estit tot ce conteaza..

Gandul meu nu poate sa zboare decat la tine

Ca un fel de fluture obsedat de parfumul primaverii.

Si stau.. te gust.. ma i­njectez cu mirosul tau..

Iti simt gustul pe buzele doar atinse..

Si rasuflu incet ... i­ngrijorata ca te pot trezii din somn.

Suntem noi doua..

Fumul de aici.. si totusi noi.

Prinse in aceasta incapere..

Prinse in timpul ce se scurge..

Prinse in vraja care se infaptuia intre noi..

Cuvintele alunecau agale..

Buzele tale imi coseau infinitul spre mirare..

Te aveam in fata mea..

Trupul tau paralel cu al meu imi mangaia sufletul.

Te simteam cum te apropii si mai tare de mine,

Te simteam cum tremuri langa sufletul meu cald...

Ma jucam in parul tau fara sa-mi dau seama..

Iti atingeam pielea mirandu`ma de catifeaua ei..

Iti simteam pana si utlima particica din viata..

Caci erai tu.. tu si nimeni alta.

Dar aveam un gand tulbure..

Ma teameam ca nu te voi mai vedea..

Si ca poate iti voi uita privirea..

Dar cum.. ? Cum sa pot?

Cand tu esti aici.. aici cu mine ..

Si minutele parca se transformau in zile..

Erai TU ...

Acel ten creol si catifelat..

Erai TU aceei ochii greu de uitat...

Acel copil care a scris o poveste in mine..

In scurt timp m-a facut sa uit de propria`mi existenta..

Si totusi eram noi.. noi doi acolo undeva ..

Ne imbibam una in mirosul alteia

Ne deschideam carari si ne pictam in zori..

Ne jucam cu degetele..

Degetele tale se increteau pe ale mele..

Formau o impletitura divina..

Ne contopeam una cu trupul alteia..

Fara a ne confunda buzele..

Ne lasam taiate de vise si ne priveam reciproc ochii care parca isi zambeau..

Va urma..


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu