miercuri, 30 decembrie 2009


  • Despre iubire..
-Iubirea este cea care nu scade.. si cate vreme exista, nu va abateti din calea sa. (Nezami Ganjavi)
-Eu imi iau hrana de la iubire, cand iubirea va muri.. voi muri eu, firea mea cu iubire se hraneste. (Nezami Ganjavi)
-Viata u inseamna sa marim viteaza. Este mai greu sa invingem pasiunile invizibile decat sa cucerim lumea cu arme vizibile. Este legea iubirii cea care conduce omenirea. In focul iubirii si focul cel mia tare se inmoaie.. (Mahatma Gandhi)
-Sa ne iubim adanc.. si despre sarutari si mangaieri sa nu indrazneasca sa vorbeasca cel ce nu numara stelele. (Torquato Tasso)
-Promit sa te iubesc pe vecie, fiecare zii din vecie. (Stephenie Mayer)
-Une iubirea`i mare si cea mai mica indoiala in gelozie se transforma. (William Shakespeare)
-Iubirea de ti-o pierd.. imi pierd faptura-ntreaga. (Alexander Pope)
-Lumea poate fii simtita prin intermediul iubirii, prin instinctul iubirii. Iubesti - simti lumea, nu iubesti - n`o simti. (Avetik Isakahian)
-Daca n`as fii iubirea, m-as teme de viata. (Grigoare Vieru)
-La temelia oricarei iubiri pasionale sta o iluzie generoasa, o greseala de judecata, o idee falsa pe care indragostitii si-o fac unul despre celalalt si fara de care n-ar fi cu putinta o dragoste oarba. (Roger Martin)
-Cand iubirea este,si ea este numai cand e reciproca absoulta,va sa zica universala ; cand iubirea e, aceasta e cu neputinta, si de e cu neputinta.. ea nu e decat cauza unei iubirii proeminente si mai adanci inca decat fusese`nainte. (Mihai Eminescu)



  • Despre dor..

-Soarele si luna au parasit cerul. Norii varsa lacrimi. In seara aceasta inima mea vrea sa-ti spuna ce ma doare. (Atul Prasad Sen)
-
Pentru el umblu singuratica in lume, ochii mei insetati il cauta si fluierasul sau rasuna neincetat in inima mea. (Rebindranath Tagore)
-Si marea e agitata, dar ea are un tarm, un sfarsit. Dorul meu n-are nici un sfarsit, nici un tarm, are numai iluzii si deziluzii. (Kazi Nazrul Islan)
-
Dorul este focul care arde sperantele, dorintele, durerile...iar cenusa care ramane reprezinta amintirile... (Octavian Paler)
-
Valul este dorul marii de a saruta tarmul. (Lucian Blaga)
-Cartita nu duce dorul rasaritului de soare. (Saadi)
-
Asteptandu-l pe el, au trecut clipele; cu ele a trecut o zi, cu zilele a trecut o luna, cu lunile a trecut si un an si cu el am lasat toate nadejdile vietii. (Vidyapati)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu