luni, 6 septembrie 2010

TU.

Tin sa specific,sa reformulez,sa precizez un nou titlu.

TU AI FOST PERSOANA.. (whateva`..)


Tu esti...

TOTUL, un cuvant simplu dar atat de imens pentru noi.
Tu esti tot ce conteaza,tot ce va conta peste mult timp. Faci parte din viata mea,esti viata mea.
Tu esti tot ce inseamna fericire pentru mine. Ma faci sa vibrez din toate colturile sufletului.
Tu esti persoana care mereu se lasa asteptata si asta ma scoate din minti,ma face sa-mi doresc mai mult..si mai mult sa-ti simt trupul langa al meu.
Tu esti persoana care ma face sa tresar atunci cand imi vorbeste sau imi trimie mesaje.
Tu esti persoana langa care nu as lasa nici o alta persoana,vreau sa fiu eu toate persoanele din jurul tau.
Tu esti persoana care abia astept sa o vad chiar daca e o distanta de cateva ore de cand nu te-am vazut.
Tu esti persoana care inca ma face sa inrosesc chiar daca a trecut atata timp peste noi..
Tu esti persoana cu acea privire speciala care ma face sa imi pierd mintile.
Tu esti persoane cu care inainte sa ii vorbesc numar pana la zece..
Tu esti sufletelul meu care il iubesc cel mai mult.
Tu esti inimioara mea mica ce-mi aduce fericire cu fiecare minut alaturi de mine.
Tu esti totul pentru mine. Te iubesc si-ti jur,sunt totdeauna langa tine
Pentru tine si nimeni alta.
♥G

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu