sâmbătă, 28 august 2010

Forte



In viata am primit multe sentimente.
Dragoste...Atasament..Pietenie......
Ura...Dispret...Inselaciunii

Am invatat sa trec peste,sa nu intorc capul inapoi..am reusit sa iau o gura de curaj si sa privesc noul drum pavat cu speranta si incredere.
Dar oare cat timp voi mai putea?
Pentru ea mi-as incalca orice regula a firii,cand iubesti este normal sa-ti tradezi ratiunea si sa dai prioritate sentimentelor.
Imi regret greselile,le regret asa de mult incat am ales sa platesc pentru ele.
Am platit,am pierdut....cu multa iubire am reusit sa o recapat.
Un nor de necaz s-a abatut acum iarasi asupra mea. Am primit o lectie, una care sper sa nu se mai repete.
"Ce dai primesti la schimb."
Am invatat sa cred in karma.
Am invatat sa urasc persoanele false care reusesc sa distruga relatiile altora.
Am invatat sa detest zdrentele mai mult decat detesc mazarea.
Acum vad totul intr-o noua perspectiva,orice sfarsit isi are un inceput..sper sa ne revenim si sa gustam iarasi cu pofta din iubirea noastra.
Cred ca va fii asa, si ma straduiesc..
E ciudat .. dar sper sa fie bine, sper sa nu spun apoi....
"Pacat de mine,pacat de tine,pacat de noi..ar fii fost frumos."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu