luni, 8 februarie 2010

END.

Uitandu-ma in ochii tai.. ma cufund adanc in ei incerc sa iti dezleg misterul.
Eu: Ce iti doresti defapt..? Cred ca nici tu nu stii..
Ea: Nu stiu.. nu stiu ce vreau.. dar un lucru il stiu.. te iubesc si asta ma va ghida in tot ce voi face..
Eu: Nu ma iubesti.. daca nu iti stii drumul cu siguranta nu stii ce vrei nici de la mine..
Ea: .. Lasa asta, vin-o langa mine.. imi este frig.
Eu: Aici sunt.. ia-ma in brate.


Ne-am imbratisat pret de cateva minute, apoi ma arunc speriata din bratele ei.


Eu: Dar...dar daca vei pleca? Daca ma vei lasa aici.. vei considera ca nimic nu s-a intamplat..
Ea: Nu pot face asta.. si chiar daca o voi face ti-o voi spune..
Eu: A.. deci ai de gand..
Ea: Nu stiu.. ti-am spus ca nu stiu ce vreau!
Eu: Tu nu stii.. dar acum stiu eu ce vreu..si credca si tu vrei asta.
Ea: Ce anume?
Eu: Vreau sa pleci! Nu este bine sa ne mai vedem... ne provocam rau una alteia.
Ea: Dar nu...
Eu: Ba da! Uita-te la tine.. nu te auzi ce spui? Tu nu ma iubesti.. nu m-ai iubit, ai cautat doar o cale de rezolvare a problemelor tale.. Vreau sa pleci.. sa pleci si sa ma uiti.. si daca ma iubesti macar jumate din cat o fac eu.. te-as ruga sa faci ce te rog.
Ea: Dar nu pot.. intelege, daca as pleca acum.. nu m-as mai intoarce.. asta ar insemna un sfarsit pentru mine..pentru noi.
Eu: Nu ar insemna nimic.. te-ai trezi tot in aceiasi dimineata, la aceiasi ora..cu acelas gand.. cu aceleasi probleme.. iar eu nu voi mai fii una dintre ele.. te rog, nu face situatia mai dificila decat este!
Ea: Nu pot sa cred ca imi ceri asta.. imi ceri sa plec? Sa te uit?! TU?! tu care spuneai ca ma iubesti...
Eu: DA! TE IUBESC! si tu fraiero nu ai vazut asta.. si da, am ascultat gura lumii..aceea gura care nu m-a mintit cum a facut a ta...
Ea: Bine.
Eu: Bine?
Ea: Bine, am sa plec.
Eu: Pleaca! imi faci rau fizic...


Si a pleecat.. fara nici un ramas bun, fara un sarut sec de adio..fara nimic in plus. A plecat ea.. la fel de goala ca atunci cand a venit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu