luni, 28 iunie 2010

Noptile impreuna.



Pielea ta dimineata,mirosul care`mi aduce de seara trecuta..
Si razele soarele cazand usor peste chipul tau de copil.
Sclipirile de soare jucandu-se in surasul tau deabea dezmierdandu-se intr-o noua zii.
Atingerea ta,atat de delicata.. asemenea unui bebelus si a surasul lui strungaratic.

Cand imi vorbesti incet, amortit si parca intepenit, simt cum tremuri.
Pielea ta lipindu-se de a mea. Piele pe piele.
Ochii sclipindu-ti uitandu-te la mine,studiind fiecare centimentru de piele.
Felul in care clipesti, atat de incet si firav.

Cand facem dragoste mainile mele sunt calatoare,
Degetele mele studiind puritatea nemarginita a unui copil.
Imi plimb mainile usor pe trupul tau gol
Atingand delicat pielea ta catifelata.

Iti sarut gatul,atingere ce te face sa tresari,
Punctul slab pe cale sa fie dominat.
Zvarcolindu-te in bratele mele iti simt respiratia care-si incetineste ritmul
Sarutandu-ne cu pasiune intrand apoi intr-o noua noapte impreuna.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu