luni, 1 martie 2010

Da. A fost.

Te-ai indragostit de o alta fata. Te-ai daruit ei cu totul, in timp ce eu ma chinuiam adormind in baia inundata de propriile-mi lacrimi. Mi-am calcat pe toate principiile, mi-am aruncat toate visele la gunoi, mi-am inghitit lacrimile si mandria si te-am primit inapoi in speranta unei iubiri care poate trece peste orice, care poate supravietui oricui. … Numai indiferentei tale NU!

Doi ochi mari caprui se deschideau in miez de noapte doar pentru a te privi dormind… pentru a se asigura ca esti acolo. “Cei mai frumosi ochi din Univers” au fost candva numai ai tai. O fata mica cu ochii astia mari s-a desprins candva de tot trecutul ei frumos pentru ca s-a indragostit nemaipomenit de mult de tine. O fata mica cu ochii astia mari s-a daruit cu totul tie pentru ca nu era nimeni in lumea asta mare in care sa aiba mai multa incredere decat in fata ei perfecta. O fata mica cu ochii astia mari te-a tinut in brate si s-a luptat cu toti monstrii copilariei tale si si-a dorit mai mult ca orice altceva sa ii poate invinge.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu